عضو شورای اسلامی شهر مشهد: به پیوست رسانه‌ای توجه ویژه‌ای شود

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری مشهد و شهردار منطقه پنج که با حضور شهردار مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: از زحمات آقای شیرمحمدی در منطقه پنج شخصا تقدیر و تشکر می‌کنم، زیرا برنامه‌های فرهنگی خوب و فاخری در این مدت داشتند که از جمله آن می‌توان به رویداد بین‌المللی ماه امت و برگزاری نمایش در زمان شهادت حضرت زهرا (س) و... اشاره کرد.

وی ضمن تشکر از زحمات آقای عطار زاده افزود: یکی از اقدامات خوبی که توسط شهردار درحال انجام است، میدان دادن به جوانان است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: برای کار‌های خوبی که توسط مدیران انجام شده، دست بوس هستیم و امیدوارم خداوند به شما خیر و برکت بدهد، زیرا باعث آبروی جبهه انقلاب اسلامی شدید و رضایت کسانی که شهر را رصد می‌کنند، جلب کردید.

منصوریان خاطرنشان کرد: زحمات شما به گوش مردم و همشهریان نمی‌رسد و این امر سبب قضاوت نادرست از شما می‌شود. چاره کار توجه به پیوست رسانه‌ای است.

وی اضافه کرد: شما به ناجوانمردی قضاوت می‌شوید که هیچ‌کار انجام نمی‌دهید لذا در کنار تمامی کمیته‌های موجود، کمیته رسانه را نیز ایجاد کنید.