نماینده مجلس: حضور خانواده‌ها در راهپیمایی، نقطه درخشان اربعین است

رضا زوزنی | شهرآرانیوز، فاطمه رحمانی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شهرآرانیوز در نجف اشرف گفت: خدا را شکر نسبت به سال های گذشته، میزان استقبال از راهپمایی عظیم اربعین سه برابر شده است و این نیازمند افزایش هماهنگی‌ها با کشور عراق و خدمات دهی به زائران است. مقداری کاستی ها و ناهماهنگی‌ها با طرف عراقی وجود دارد که در روزهای گذشته، آن را در طرف مقابل مرز خسروی دیدیم.

وی خواستار هماهنگی بیشتر و خدمات‌دهی ارزان تر به زائران اربعین حسینی شد و گفت: ما در روزهای آینده اوج حضور را در کشور عراق خواهیم داشت که باید مسئولان ایرانی و عراقی نسبت به بهبود خدمات و تسهیل زیارت اقدام کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس افزود: در تماس روز گذشته که با وزارت کشور داشتم، شاهد این بودیم که ستاد مرکزی اربعین حسینی در تلاش است با همکاری طرف عراقی، موانع حضور پرشکوه زائران برطرف و به حداقل برسد.

رحمانی گفت: زائران عتبات عالیات به نکات و توصیه‌های ستاد مرکزی اربعین اهمیت بدهند تا کمترین مشکل برایشان پیش آمد کند.

وی درباره حضور پررنگ بانوان ایرانی در این راهپیمایی گفت: امام خمینی(ره)، زنان را رهبران نهضت انقلاب اسلامی معرفی کرده اند و در اربعین حسینی، حضور خانواده‌ها درخشان است و زنان ایرانی اسلامی در این امر عظیم حضور باشکوهی دارند.