ساعت بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان+ ترکیب پرسپولیس| سرخپوشان به دنبال حفظ صدر

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر فردا با برگزاری هشت دیدار برگزار می‌شود و پرسپولیس باید در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت برود. این دیدار از ساعت ۲۰ آغاز می‌شود.

پرسپولیس با کسب ۱۱ امتیاز تا امروز صدرنشین لیگ برتر بوده و حالا امیدوار است در این بازی خارج از خانه هم پیروز شود و صدرنشین باقی بماند.

شیخ دیاباته و عالیشاه غایبان قطعی سرخپوشان هستند که نامشان برای حضور در این بازی در لیست قرار نخواهدداشت. لوکادیا در ۲ بازی اخیر برای پرسپولیس ۲ گل زده و هواداران سرخ‌های پایتخت امیدوارند که فردا در سومین بازی، شاهد سومین گل لوکادیا باشند.

نفت نیز با مهاجری لیگ را خوب شروع کرده و هفته قبل در مصاف با صنعت نفت ابادان ۲ بر ۱ پیروز شد. نفتی‌ها در بازی مقابل استقلال در این ورزشگاه به تساوی بدون گل رسیدند و حتی می‌توانستند برنده هم باشند.

نفت با سرمربی مشهدی خود ۸ امتیاز گرفته و در رده پنجم جدول است. نفت در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس ۱۱ امتیازی می‌شود و هم امتیاز با سرخ‌های پایتخت خواهدشد.

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، وولیسیانی، اسماعیلی فر، نعمتی، سرلک، ترابی، رفیعی، لوکادیا، صادقی و عبدی یازده بازیکنی هستند که در این بازی به میدان خواهندرفت.