هاشمی جواهری: با اختلاط زنان و مردان در مسابقات ورزشی برخورد می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی باتوجه به وجود مطالبات مردم مذهبی و ولایتمدار مشهد و استان خراسان در حوزه ورزش، گفت: طبق قانون و بر اساس آیین نامه های موجود هر گونه اختلاط زن و مرد در برگزاری مسابقات و رویداد های ورزشی که منجر به عدم رعایت شئونات اسلامی شود، ممنوع می باشد.

هاشمی جواهری ضمن محکوم کردن رعایت نشدن این قانون در برخی از مسابقات ورزشی و برخورد با خاطیان احتمالی، درادامه تصریح کرد:با تمام توان، با کمک و یاری دستگاههای نظارتی و مردمی به دنبال ایجاد فضایی امن و سالم برای آحاد مردم در سطح ورزش هستیم.

وی بیان داشت: مسلما این حق مردم خوب و معتقد مشهدالرضا و استان است که در سایه همجواری با امام مهربانی ها فضای فعال، پر نشاط، جذاب ورزشی در دسترس آنها باشد؛ احساس امنیت کاملی داشته باشند و با طیب خاطر اجازه دهند فرزندان و جوانانشان در فضاهای ورزشی حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: امیدوارم در کنار تلاش های جهادی که آغاز شده بتوانیم با کمک اهالی ورزش، گام های موثری در حداقل زمان ممکن در راستای ایجاد فضای ایده آل و مورد نظر حضرت امام رضا علیه السلام در این حوزه برداریم، لذا لازم به ذکر است رخ دادن هر اتفاق غیر اخلاقی در فضاهای ورزشی دولتی و خصوصی مورد نظر این اداره کل نمی باشد و قطعا با تمام ظرفیت با متخلفان نیز برخورد قانونی خواهد شد.