تمهيدات ترافيكی پليس راهور استان در اربعین حسینی(ع) در مشهد مقدس
مهدی بی باک

مهدی بی باک | شهرآرانیوز، سرهنگ علی اکبر غلامی در گفتگو با شهرآرانیوز، با اعلام این خبر گفت: شروع اجرای طرح در اربعین حسینی از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ با حضور کارکنان پلیس راهور مطابق با طرح ذیل و امکانات پیش‌بینی شده خواهد بود.
 غلامی اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی مراسم عزاداری اربعین حسینی (ع) در مشهد مقدس از ساعت ۶ روز اربعین تا خاتمه مراسم در مسیر میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنجراه نواب صفوی و میدان بسیج- تقاطع شهید اندرزگو- چهارراه شهدا و تقاطع زرینه- میدان گنبد سبز- میدان ۱۷ شهریور به سمت حرم مطهر مسدود خواهد بود و در ضلع جنوبی خیابان نواب صفوی (حرم مطهر به پنجراه).
وی با اشاره به محدودیت‌های توقف در این ایام، افزود: پارک وسایل نقلیه در رینگ زیرگذر حرم مطهر خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر- خیابان شهید رجائی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا و خیابان آیت الله بهجت تا تقاطع زرینه- خیابان نواب صفوی- خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر- از تقاطع دانش تا حرم مطهر - طول خیابان شهید اندرزگو و حریم کلیه تقاطع‌های موجود در مسیر تا عمق ۵۰ متری ممنوع و از ساعت ۲۳:۳۰ شب اربعین حسینی پاک‌سازی خواهد شد.
غلامی گفت: در صورت پیادروی جاماندگان اربعین حسینی (ع)، از میدان فردوسی تا حرم مطهر به صورت مقطعی محدودیت اعمال خواهد شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان رضوی در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نهایت همکاری را با پلیس در محور‌های که محدودیت‌های ترافیکی داریم، داشته باشند.