بابایی: بازیکن سازی یکی از اهداف گنبد است| نیم نگاهی به پلی آف داریم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رامین بابایی سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد درباره آمادگی این تیم برای شروع لیگ برتر گفت: حدود سه ماه تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. روند تیم خوب است و منتظر ورود به مسابقات هستیم.
وی ادامه داد: در لیگ امسال هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد، چون تیم‌های خوبی حضور دارند و تمامی تیم‌ها حداقل دارای دو بازیکن ملی‌پوش هستند. دو سه تیم جدیدی هم که آمده‌اند با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتند، بازیکنان خوبی جذب کرده‌اند و مدعی‌اند.
بابایی با بیان این که سیاست باشگاه شهرداری گنبد پرورش بازیکنان جوان و بومی است، تصریح کرد: یکی از اهداف باشگاه در لیگ امسال بازیکن سازی است. تیم گنبد تلاش دارد برابر تمامی تیم‌ها بازی خوبی از خود ارائه کند و تماشاگران را راضی نگاه دارد. سعی داریم در لیگ بمانیم و نیم نگاهی هم به مرحله پلی‌آف داریم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد افزود: امسال با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در پیش دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان وجود دارد و آسیب‌ها کاهش می‌یابد. تنها موضوعی که باعث اذیت تیم گنبد شده از دست دادن میزبانی و بحث کفپوش سالن‌ها است.
وی با یادآوری این‌که استانداردسازی آسیب بازیکنان را کاهش می‌دهد، تاکید کرد: والیبال ایران، جهانی است و در المپیک و لیگ جهانی هم شرکت می‌کند. بازیکنان بسیاری در تیم‌های ملی و رده‌های سنی حضور دارند که باید سلامتی آن‌ها حفظ شود. این تصمیم فدراسیون روند خوبی است و ان شاالله ما هم اگر بتوانیم در حد توان اجرا می‌کنیم، اما شهر گنبد یک سالن چندمنظوره دارد که دیگر رشته‌ها هم از آن استفاده می‌کنند.