شرمساری کاپیتان حریف ایران در جام جهانی بابت نتایج انگلیس

به گزارش شهرآرانیوز، انگلیس شب گذشته در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا برابر ایتالیا قرار گرفت و با نتیجه ۰-۱ بازنده از زمین خارج شد.
آن‌ها با این نتیجه به دسته پایین‌تر این لیگ سقوط کردند و حالا پنج بازی بدون پیروزی و ۴۵۰ دقیقه بدون حتی یک گل زده را سپری می‌کنند که باعث خشم و ناراحتی شدید هواداران این تیم شده است.
تماشاگرانی که شب گذشته برای تماشای بازی انگلیس به سن سیرو رفته بودند، به شدت نسبت به عملکرد این تیم و کادر فنی آن اعتراض کردند و صدای سوت‌ها و هو کردن آن‌ها به خوبی به گوش می‌رسید.
کین پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من ناراحتی هواداران را درک می‌کنم، اما فکر می‌کنم در مجموع عملکرد بهتری داشتیم. شانس‌های بیشتری ایجاد کردیم، اما آن‌ها از یک لحظه استفاده و دروازه ما را باز کردند. حتی از همان لحظه به بعد هم توپ و میدان در اختیار ما بود.»


این مهاجم تاتنهام با اشاره به نزدیکی رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: «ما در حال حاضر می‌خواهیم برای ماه نوامبر آماده شویم و این بازی آماده‌سازی بسیار خوبی بود. ما از جای برمی‌خیزیم، از این شکست درس می‌گیریم و برای بازی روز دوشنبه با تمام وجود آماده می‌شویم.»
او درباره نتایج ضعیف این تیم در چند ماه اخیر اضافه کرد: «چند بازی اخیر بسیار ناامیدکننده بوده است. این بخشی از فوتبال است، شما یاد می‌گیرید و عبور می‌کنید. ما در حال آماده شدن برای بزرگترین تورنمنت فوتبالی هستیم. باید اطمینان حاصل کنیم که با تمام وجود در این بازی به میدان خواهیم رفت.»

 

منبع: ورزش‌سه