اعزام روزانه ۲۵۰۰ اتوبوس از مشهد مقدس به سایر شهرها برای بازگشت زائران

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سفر بازگشت زائران حرم امام رضا علیه السلام اظهار کرد: با توجه به حضور مشتاقان زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان امام رضا علیه السلام همزمان با رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیش بینی لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز برای روز‌های سه شنبه تا انتهای هفته جاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زائران گرامی می‌توانند از طریق سایت payaneha.ir و safar724.com نسبت به خرید اینترنتی بلیت از مبدا مشهد مقصد به سایر شهر‌های کشور اقدام کنند.

شهامت تاکید کرد: زائران در صورت تکمیل ظرفیت لیست انتظار موجود در همان سایت اطلاعات خود وارد کرده و از مراجعه حضوری به پایانه‌های مسافربری خودداری کنند، با این کار به صورت خودکار در اولویت قرار گرفته و پس از تامین اتوبوس بلیت برای آن‌ها صادر خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در خصوص تعداد اتوبوس تامین شده برای این ایام نیز گفت: در روز‌های عادی ظرفیت اعزام اتوبوس از مشهد مقدس ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دستگاه است که برای ایام پیش روز به ۲۵۰۰ دستگاه در روز افزایش یافته است.