میدان آزادی و بلوارسجاد پرترافیک‌ترین نقطه مشهد
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی اکبر غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: همزمان با بازگشایی مدارس در مشهد، نیرو‌های پلیس راهور برای کنترل ترافیک معابر مدارس ابتدایی، متوسطه و بعضا دانشگاه‌ها و همچنین کنترل هوشمند ترافیک از مرکز مانیتورینگ و استقرار تیم‌های گشت خودرویی در میادین پرترافیک شهر حضور دارند.
وی ادامه داد: همچنین در این ایام نیز پلیس بزرگراهی در سطح شهر تقویت شده و به روان سازی ترافیک اقدام می‌کنند.
فرمانداره راهور خراسان رضوی تصریح کرد: با شهرداری نیز در جهت رفع نواقص علائم ترافیکی در معابر مدارس، خط کشی عابر پیاده، نصب تابلو و ساماندهی سرویس‌های مدارس هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
به گفته سرهنگ غلامی، توصیه می‌شود که اقدامات لازم در جهت استفاده والدین از سرویس مدارس توسط آموزش و پرورش و شهرداری صورت بگیرد تا شاهد کاهش بار ترافیکی در صبح باشیم.
وی با اشاره به اینکه امروز شنبه اولین روز آغاز مدارس در مشهد بود گفت: صبح امروز شاهد بار ترافیکی در معابر اصلی شهر بودیم که میدان آزادی حدافاصل میدان استقلال و آزادی در دو مسیر رفت و برگشت و بلوار سجاد و همچنین بلوار هفت تیر پرترافیک‌ترین نقطه شهر بودند.
فرمانده راهور خراسان رضوی گفت: در مرحله اول اولویت ما روانسازی ترافیک در معابر شهری است و در صورت نیاز نیز طرح محدودیت در برخی معابر مانند دوربرگردان آزادی به سمت بلوارسجاد اجرا خواهد شد.