نمایندگان مجلس به جای ژست مطالبه‌گری، پاسخگو باشند
به گزارش شهرآرانیوز؛ جواد نقندری داشت: جنبش مطالبه از تمامی کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی در مشهد درخواست دارد شفافیت را قبل از ورود به مجلس آغاز کنند و در نخستین گام، لیست دارایی خود و اطرافیان نزدیک را اعلام کرده و بنای شفافیت را از ابتدا بگذارند.

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس گفت: مطالبه دوم این است که بزرگوارانی که چندین دوره در مجلس بوده‌اند نقش اپوزیسیون به خود نگیرند، زیرا تاکنون نقش قانون‌گذاری داشته‌اند و باید پاسخگو باشند، زیرا مردم مشکلات را به خوبی می‌دانند و این نمایندگان امروز باید پاسخگو باشند.

نقندری افزود: نمایندگان مجلس نباید به مشکلات اشاره کنند بلکه باید از دلایل ناکارآمدی بحث کنند؛ مطالبه سوم در راستای فرمایشات نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی است؛ ایشان فرمودند باید در بعد تبلیغات نامزد‌ها روشن و شفاف عمل کنند؛ ما نیز خواستاریم اسپانسر‌ها و هزینه‌ها مشخص باشد.

وی اظهار داشت: عملکرد مالی نمایندگان و نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مشخص باشد و امام جمعه مشهدمقدس نیز از تریبون نماز جمعه این مسئله را به صراحت اعلام کردند و فرمایش ایشان برای ما در «جنبش مطالبه»، حجت است.

دبیر جنبش مطالبه مشهدمقدس تاکید کرد: نماینده جنبش مطالبه نیز در بعد شفاف‌سازی هزینه‌ها و اعلام کردن لیست اموال، پیشگام خواهد بود و از دستگاه‌های ذی‌صلاح نیز درخواست داریم حتی رسیدگی کنند که منابع مالی نماینده جنبش مطالبه کجا است.
 
منبع: تسنیم