وزیر کشور: گروهک‌های تروریستی جایگاهی میان مردم کردستان ندارند| نقشه شوم دشمنان و گروهک‌ها شکست خورد

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی روز با حضور در محل ستاد فرماندهی فراجا در استان کردستان با تبریک هفته نیروی انتظامی به نیرو‌های خدوم و جان برکف نیروی انتظامی در این استان، گفت: از همه خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و سرتاسر جهادی عزیزان فراجا که مخلصانه در تامین امنیت و آسایش عمومی تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در فراجا با یادآوری شرایط شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تحولات سیاسی و اجتماعی آن دوران، گفت: رشادت‌های شهیدان بروجردی و کاوه در برابر دشمنان انقلاب و مقابله با گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب همواره الهام بخش است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز گروهک‌های تروریستی برای بقای خود تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: این گروهک‌ها هیچ جایگاهی میان مردمان غیور و انقلابی استان کردستان ندارند.

وحیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به استقبال تاریخی مردم کردستان از مقام معظم رهبری در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: مردم استان کردستان همواره هم پیمان با ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده اند.

تلاش گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب در ایجاد فضای اغتشاش و ناامنی در کشور، از دیگر محور‌های مورد اشاره وزیر کشور بود و در این خصوص گفت: گروه‌های تروریستی در اغتشاشات اخیر با تمام ظرفیت به میدان آمده اند که در صحنه عمل با اقتدار فراجا و همراهی مردم عزیز نقشه شوم شان به شکست انجامید.

وحیدی به تلاش اغتشاشگران در تخریب اموال عمومی اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی با تمام تلاش برای تقویت روند سرمایه گذاری وارد عمل شده‌اند که متاسفانه اغتشاشات اخیر موجب اخلال در جذب سرمایه‌گذاری در استان می‌شود.

وی گفت: مردم عزیز استان به‌خوبی از نیات و اهداف دشمنان در تضعیف پایه‌های اقتصادی کشور با پیشبرد ناامنی آگاه هستند و برای همین از فراجا درخواست دارند با قدرت در برابر آشوبگران مقابله کنند.

وحیدی با بیان اینکه برای مردم اهداف دشمنان کاملا قابل درک است، افزود: دولت آمریکا از یک طرف مردم ایران را تحریم می‌کند و از طرف دیگر ادعای حمایت از مردم ایران دارد.

وی در این خصوص گفت: فریضه جهاد تبیین ناظر به تشریح ابعاد دشمنی جریان نفاق و معاندان است و باید هر چه بیشتر ماهیت و اهداف جریان استکبار که همواره با مردم ایران خصومت ورزیده اند، روشنگری شود.

وزیر کشور با تاکید بر این امر که پلیس همواره با حسن‌نیت و اخلاق‌مداری در خدمت و آسایش مردم هستند، گفت: حفظ و تامین پایدار امنیت عمومی ایجاب می‌کند که نیروی پلیس در مواجهه با آشوبگران با قاطعیت و اقتدار تمام عمل نماید و این خواسته مردم است.

وحیدی با استناد به آیات شریفه مِنْ شَرِّ الْوَسْوَاسِ الْخَنَّاسِ و الَّذِی یُوَسْوِسُ فِی صُدُورِ النَّاسِ گفت: براساس این آیه قرانی، کار شیطان نفرت پراکنی، القای تردید و خشونت است و برای همین ضروری است هوشیاری لازم را نسبت به اهداف پلید دشمنان داشته باشیم.

وی در پایان گفت: دشمن امروز با عملیات روانی و بهره گیری از ابتکارات جدید به دنبال القای ناامیدی و ناامنی است و برای همین فراجا بایستی با بهره گیری از نظام دانشی نوین، بتواند ابتکار عمل‌های لازم را در برابر دسیسه‌های دشمن داشته باشد.