مالک باشگاه شهرخودرو:
یحیی را فقط به تیم ملی می‌دهیم/ منتظر لیست سرمربی هستیم
به گزارش شهرآرانیوز، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو که برای تماشای بازی پرسپولیس مقابل نساجی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، به خبرنگاران گفت: با دعوت انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس به ورزشگاه آمده بودم تا بازی را تماشا کنم و هیچ دلیل خاص دیگری وجود نداشت.

وی در مورد اینکه یحیی گل محمدی هم از تیم ملی و هم از پرسپولیس پیشنهاد دارد، گفت: اگر بحث تیم ملی ایران باشد مطمئنا یحیی را به تیم ملی خواهیم داد، اما در غیر این صورت گل محمدی در شهر خودرو باقی خواهد ماند و تا زمانی که قرارداد دارد ما در خدمت او هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود امید عالیشاه در نیم فصل به شهر خودرو خواهد پیوست گفت: در خصوص هیچ صحبتی صورت نگرفته و این موضوع را از شما می‌شنوم.

مدیرعامل شهر خودرو در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود چند بازیکن شهرخودرو خواستار جدایی هستند، تصریح کرد: تا دوشنبه تمرینات ما تعطیل است و بعد از آن قرار است که سرمربی تیم لیست ورودی و خروجی‌ها را به ما ارائه کرده تا بر اساس آن کارمان را آغاز کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهر خودرو با قدرت به کارش ادامه خواهد داد و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایجی به مراتب بهتر از نیم فصل اول بگیریم.
 منبع: مهر