برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی در خصوص برنامه‌های هفته تربیت بدنی اظهار کرد: برای هفته تربیت بدنی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده که از جمله آن می‌توان به برگزاری همایش تفریحی ورزشی مدرسه استثنایی ناشنوایان اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه ویژه‌ای برای جانبازان و معلولین با همکاری هیئت جانبازان و معلولین در نظر گرفته شده که این برنامه در مجموعه فیاض‌بخش برگزار خواهد شد.

غیاثی تصریح کرد: در هفته تربیت بدنی برنامه‌ای ویژه پیشکسوتان رشته‌های ورزشی مختلف از جمله بسکتبال، والیبال، جودو و فوتسال در نظرگرفته شده که این برنامه در سالن‌های ورزشی سطح شهر برگزار خواهد شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: باتوجه به اهمیت و جایگاه شهدای ورزشکار، در این هفته با خانواده شهدا دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع سلامت دیدار خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به همایش تفریحی ورزشی و اجرای بازی‌های بومی محلی در مدارس مناطق ۹ و دوازده، تصریح کرد: به‌منظور تشویق دانش آموزان ورزشکار برنامه‌ای ویژه دانش آموزان تربیت بدنی دختر و پسر در هنرستان پسرانه شهید کاظمیان و هنرستان دخترانه برگزار می‌شود.

غیاثی در خصوص سایر برنامه‌های هفته تربیت بدنی بیان کرد: در این هفته برنامه‌ای با عنوان مشارکت در خصوص حمایت از ورزش بیماران خاص، جانبازان و معلولین، نابینایان و ناشنوایان نیز در سطح شهر برگزار خواهد شد.

معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: برگزاری همایش تفریحی ورزشی ویژه معلولین در مدارس استثنایی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی است.