کاپیتان گیتی‌پسند: بازیکنان خسته بودند | کمبود نفس بازیکنان به دلیل افزایش ارتفاع مشهد بود

گروه ورزش | شهرآرانیوز، محمد باقری در گفتگو با شهرآرانیوز پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: نیان عملکرد بهتری ارائه داد و برای برد به میدان آمده بود. ما نیز به دلیل برگزاری یک دیدار پنج گیمه با شهداب یزد در هفته گذشته فرصت ریکاوری چندانی این دیدار نداشتیم.

وی افزود: بازیکنان از نظر بدنسازی شرایط خوبی دارند و خستگی بازیکنان به دلیل عدم آمادگی بدنی آنان نیست. فشردگی مسابقات و برگزاری ۳ دیدار در طول یک هفته باعث شده بود بازیکنان در این دیدار کمی خسته به نظر برسند.

کاپیتان گیتی پسند اصهفان تصریح کرد: شرایط آب و هوایی مشهد نیز در عملکرد بازیکنان تاثیرگذار بود. ضمن اینکه شهر مشهد در ارتفاع قرار دارد و این موضوع باعث شد بازیکنان مشکل کمبود نفس پیدا کنند.

باقری ادامه داد: تلاش کردیم ست چهارم را به سود خود به پایان برسانیم تا بازی به ست پنجم کشیده بود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و بازی را سه بر یک واگذار کردیم. اگر چه عملکرد خوبی داشتیم، اما نیان الکترونیک عملکرد بهتری داشت و بازی بی‌نقصی ارائه داد. تیم مشهد به دلیل چهار شکستی که پیش از این کسب کرده بود برای پیروزی در این دیدار آماده شده بود.