سه تصادف جاده‌ای در مسیر مشهد ۲۲ مجروح بر جای گذاشت

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی با بیان اینکه حادثه نخست ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه عصر امروز اتفاق افتاد، افزود: در این حادثه، تصادف دو دستگاه خودروی سواری ال نود و پژو ۲۰۶ در جاده مشهد پنج کیلومتر بعد از آرامگاه فردوسی، پنج مصدوم برجا گذاشت.

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این دومین حادثه ساعت ۱۸:۱۹ دقیقه عصر امروز اتفاق افتاده است، گفت: در این حادثه، تصادف دو دستگاه اتوبوس و کامیون در جاده ملک آباد، ۱۰ کیلومتری مشهد، ۹ مصدوم برجا گذاشت.

علیشاهی افزود: پس از وقوع حادثه دو دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شد و یک مصدوم در محل حادثه درمان شد و ۶ مصدوم با آمبولانس و اتوبوس آمبولانس ۱۱۵ و ۲ مصدوم با آمبولانس هلال احمر به بیمارستان‌های مشهد منتقل شدند.

وی با بیان اینکه سومین حادثه ساعت ۱۹:۰۴ دقیقه امشب اتفاق افتاده است، ادامه داد: در این حادثه، تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و ام وی ام در شهرک رضوی- بعد از روستای قازقان به سمت میامی، هشت مصدوم برجا گذاشت.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پس از وقوع حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا