توضیحات پدر نسرین قادری درباره ماجرای فوت فرزندش+ فیلم

به گزارش شهرآرانیوز، احمد قادری در رابطه با فوت دخترش گفت: دخترم تشنج داشت و به آنفلوآنزا هم مبتلا شده بود و شب همان روزی که فوت شده، برادرش تا ۱۲ شب پیش او بود و ما هم با او تماس تلفنی داشتیم و جویای حالش بودیم.

{$sepehr_media_601508_400_300}

وی با بیان اینکه فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او نشد، افزود: از دختر دیگرم به همراه همسرش خواستیم تا به منزل نسرین رفته و ما را از وضعیت او باخبر کنند.

قادری گفت: با مراجعه دختر و دامادم به درب منزل نسرین باز هم هیچ جوابی از او نمی‌شود و با هماهنگی یکی از همسایگان درب خانه را می‌شکنند و با پیکر بی جان او مواجه می‌شوند.

پدر مرحوم نسرین قادری اضافه کرد: دختر و دامادم بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس می‌گیرند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل می‌شود.

این پدر داغدیده از مردم خواست تا به شایعات توجه نکنند و داغ آن‌ها را با حرف بی پایه و اساس تازه نکنند و از برگزاری هرگونه تجمعی به نام دخترش خودداری کنند.

او هرگونه شایعه درباره حضور دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نسرین قادری ۳۵ ساله و اهل مریوان است که در شهریار تهران سکونت داشت و روز ۱۳ آبان از دنیا رفت. پیکر آن مرحومه دیروز پس از انجام تشریفات قانونی به زادگاهش منتقل و خاکسپاری شد.