رمزگشایی از ۱۲ فقره گوشی قاپی در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد اظهارداشت: در تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران کلانتری خواجه ربیع، مشخص شد سرقت‌ها توسط جوانی موتورسوار با سر و صورت پوشیده صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری خواجه ربیع پس از بررسی اظهارات مالباختگان با استفاده از سرنخ‌های موجود به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ نگهبان اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل ۴ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله که تبعه خارجی است در بازجوئی‌های به عمل آمده و در مواجهه با تعدادی از مالباختگان تاکنون به ۱۲ فقره موبایل قاپی در محدوده خیابان مهر مادر، بلوار خواجه ربیع، بلوار طبرسی شمالی و بلوار ایثارگران و فروش گوشی‌های مسروقه به فردی مالخر در منطقه خواجه ربیع اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.