سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ۵ برابر شدن گزارش مزاحمت صف جایگاههای CNG برای شهروندان بعد از اجرای سهمیهبندی بنزین، بر اساس تحلیل آماری دادههای این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۵۷
تاریخ : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: بررسی درخواستهای ثبت شده شهروندان در سامانه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در خصوص جایگاههای سی. ان. جی مشهد نشان میدهد که خرابی نازلها، ورود بدون نوبت و تعطیلی جایگاههای سی. ان. جی از مهمترین خواستههای شهروندان در تماس با این مرکز بوده است.
وی با اشاره به اینکه مزاحمت صف جایگاهها برای شهروندان قبل از اجرای طرح سهمیه بتدی بنزین، ۱.۸ درصد بود افزود: این رقم بعد از اجرای طرح به ۹.۱ درصد افزایش یافت.
وی گفت: نکته قابل تامل در بررسی آمار تماسهای شهروندان اینجاست که در قبل از سهمیه بندی بنزین مشکلات متفرقه جایگاهها از جمله خرابی یا بسته بودن سرویسهای بهداشتی و عدم رعایت نظافت جایگاه ها، درخواست نخست شهروندان بوده و این درحالی است که بعد از اجرای سهمیه بندی بنزین موضوع خرابی نازلها از مهمترین درخواستهای شهروندان بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: پرتماسترین جایگاهها بعد از سهمیه بندی بنزین در سال جاری به ترتیب جایگاه محمدیه، حافظ، ۲۲ بهمن، رحمانیه و امام خمینی بوده است.
رمضانی فرخد اذعان داشت: بیشترین درخواستهای شهروندان در خصوص جایگاهها مربوط به خرابی نازلها با ۴۲.۷ درصد، تعطیلی جایگاه با ۲۹.۲ درصد و ورود خارج از نوبت به جایگاه با ۱۲.۸ درصد بوده است.
وی اضافه کرد:۳۸.۱ درصد درخواستهای شهروندان مربوط به معضلات متفرقه جایگاهها مانند بسته بودن سرویس بهداشتی و نظافت جایگاه، ۳۱.۲ درصد از جایگاهها به موضوع تعطیلی جایگاه و ۲۲.۴ درصد به حوزه خرابی نازلها و عدم تجهیز جایگاه به کارتخوان البته قبل از سهمیه بندی بنزین بوده است.
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در سال ۹۷، معضلات متفرقه جایگاهها، تعطیلی جایگاه و ورود خارج از نوبت رانندگان، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم درخواستها قرار داشته است.
خبرنگار:لاله سادات کوثری