طرح نظرسنجی از ارباب رجوع در شورای شهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شیخانی در گفتگویی با بیان اینکه شوراهای اسلامی، به عنوان مردمی‌ترین نهاد و دستگاه‌ سیاست‌گذار و تصمیم‌ساز در شهرها شناخته می‌شوند، اظهارکرد: بهم‌پیوستگی عمیقی بین مردم با این نهاد مردمی که متشکل از نمایندگان مردم در نظام مدیریت شهری است را شاهد هستیم.

وی گفت: هر اقدام و تصمیمی که موجب تعمیق این ارتباط و پیوستگی شود، بی‌شک باید مورد حمایت قرار گیرد و اجرایی شود؛ مگر می‌شود سازوکاری مردمی تعریف کنیم ولی ارتباط مستقیم و حلقه واسطی در این بین تعریف نکنیم؟

شیخانی با بیان اینکه از ابتدای استقرار شورای ششم پیوسته به دنبال تقویت ارتباط و تعامل بین مردم و نمایندگان آنها بوده‌ایم، افزود: رویه‌ها و خط‌مشی‌گذاری‌های مختلفی را در این خصوص تعریف کردیم و خلاء‌های این حوزه را شناسایی و احصاء نمودیم؛ یکی از مهمترین خلاء‌ها، نظرسنجی از ارباب رجوع و کیفی‌سنجی این مهم بوده است.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: برهمین اساس به منظور تکریم ارباب رجوع، طرح «نظرسنجی از ارباب رجوع» به منظور ارزیابی سطح کیفی پاسخگویی به مردمی که برای پیگیری مسائل و مشکلات خود به شورای شهر مراجعه می‌کنند، راه‌اندازی شده است.

شیخانی گفت: چنین اقدامی تاکنون در مردمی‌ترین نهاد شهر، سابقه نداشته و امیدواریم بتوانیم از این طریق موجبات ارتقاء رضایتمندی عمومی از شورای شهر را ارتقاء ببخشیم.