پیگیری مشکل بیمه رانندگان جاده‌ای از طریق استفساریه در مجلس

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل بهروزی‌فر با اشاره به موضوع پیگیری بیمه رانندگان جاده‌ای در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: هم‌اکنون موضوع بیمه به یکی از مشکلات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای تبدیل شده است چراکه یا اکثر آن‌ها فاقد بیمه هستند یا برخی شرکت‌های حمل و نقلی که تحت پوشش آن‌ها فعالیت می‌کنند، رانندگان را مجبور می‌‎کنند که حق بیمه خود را واریز کنند بنابراین باید به صورت آزاد و اختیاری مبلغی را برای حق بیمه پرداخت کنند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در حال بررسی وضعیت بیمه رانندگان حمل و نقل جاده‌ای هستیم، اما چون اختلاف نظری در این زمینه وجود دارد هنوز به توافقی در این خصوص نرسیده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: قرار بر این شده است که به منظور رفع اختلاف نظر موجود، این موضوع را در قالب یک استفساریه‌ای پیگیری و مصوب کنیم بنابراین پیشنهاد ارائه شده در این رابطه همچنان در کمیسیون در حال بررسی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما در این کمیسیون تلاش می‌کنیم تا مشکل بیمه این قشر زحمتکش را هر چه زودتر رفع کرده و در قالب تصویب قانون از آن‌ها حمایت کنیم.