مشکلات زیاد استقلال برای تسویه با استراماچونی

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند در مورد اعضای حاضر در کنار خود برای پیشبرد اهدافش در استقلال انتقاداتی دارد و آن‌ها را به گوش وزیر ورزش رسانده است.

مدیرعامل استقلال در نظر دارد شرایط را در استقلال تغییر دهد و در ابتدای امر از هیئت مدیره آغاز کرده است و خواستار ایجاد تغییرات شده است. وی قصد دارد از نیرو‌هایی در استقلال استفاده کند که بتوانند از لحاظ مالی تغییراتی در باشگاه ایجاد کنند و اوضاع را بهبود ببخشند، زیرا آبی‌ها با مسائل مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

گفتنی است فتح الله زاده در حال حاضر درگیر پرونده استراماچونی سرمربی سابق استقلال است که امکان محرومیت استقلال در این پرونده بسیار زیاد است و مدیریت استقلال از وزارت نیز درخواست کمک کرده که گفته می‌شود وزارت در این مورد قول مساعدی به آبی‌ها نداده و این امر مدیریت استقلال را با مشکل روبرو کرده است و تنها امیدش به اسپانسر و کمک اطرافیان باشگاه است! گویا اعلام شده که باشگاه استقلال در خصوص پرونده مالی مربی سابق خود باید از طریق درآمدزایی و حامیان مالی خود مشکلات را حل و فصل کند.