سرمربی نیان الکترونیک: مصدومیت میربابک کار نیان را سخت کرد | می‌خواهیم جزو بالانشینانان جدول باشیم

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص دیدار آتی تیمش مقابل فولاد سیرجان اظهار کرد: فولاد سیرجان قهرمان دو سال قبل و یکی از تیم‌های با کیفیت لیگ برتر محسوب می‌شود. با وجود دیدار سختی که مقابل این تیم پیش‌رو داریم، اما بازیکنان و کادر فنی مصمم هستیم تا روند پیروزی‌های خود را ادامه داده و سیر صعودی که در پیش گرفته‌ایم را قطع نکنیم.

وی افزود: اتفاق ناراحت‌کننده‌ای که در مسابقه گذشته برای میربابک موسوی رخ داد و با مصدومیت سنگینی مواجه شد، از نظر روحی و روانی روی تیم تاثیر گذاشت. متاسفانه دیگر میربابک را در اختیار نداریم و تا نیم فصل هم نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. نفرات جایگزین موسوی، بازیکنان قابل و توانمندی هستند و می‌توانند به نحو احسن جای خالی میربابک را در تیم پر کنند، اما در بازیکنان رزرو و نیمکت‌نشین با کمبود نفرات روبه‌رو هستیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد گفت: البته اتفاق پیش آمده ممکن بود برای هر تیم و ورزشکار دیگری رخ ده، اهل بهانه‌جویی نیستیم و به هواداران مشهدی قول می‌دهیم که بازی با کیفیتی مقابل فولاد ارائه داده و تلاش کنیم دست پر به مشهد بازگردیم.

صمدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به دیدار با پیکان کاری نداریم و تمام تمرکز ما روی دیدار با سیرجان است. امیدواریم با پیروزی در این دیدار خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم.

وی تصریح کرد: به غیر از مصدومیت میربابک، مصدوم یا محرومی برای این مسابقه نداریم و تمام بازیکنان در اختیار تیم قرار دارند. امیدوارم میربابک موسوی نیز هرچه سریع‌تر سلامتی خود را به‌دست آورد تا مجددا از ظرفیت او در کنار تیم استفاده کنیم.