دیدار رئیس سازمان استاندارد با فرمانده سپاه امام رضا(ع)| اسلام‌پناه: نیازمند ظرفیت بسیج برای ارتقای کیفیت کالا و خدمات هستیم

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اسلام‌پناه در دیدار با فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه سپاه و بسیج ظرفیت بسیار خوبی برای نظام و کشور بوده و هست و این را نیز در عمل ثابت کرده است، گفت: هر چقدر بتوانیم کالای باکیفیت و استاندارد به جامعه ارائه دهیم به همان میزان اعتماد مردم به نظام بیشتر می‌شود و اقشار بسیج می‌توانند در افزایش اعتماد عمومی کمک شایانی را به این سازمان داشته باشد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر نقش نظارتی این سازمان افزود: بسیج می‌تواند در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت کالا حضور پیدا کند.

وی حضور سازمان ملی استاندارد ایران را در مراکز تولید کالا، آزمایشگاه‌ها و نظارت بر صادرات و واردات کالا‌ها به‌عنوان یک مرجع نظارتی پر اهمیت برشمرد و گفت: هرچقدر بسیج بتواند به این کار کمک کند شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود و ما برای این همکاری آمادگی داریم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در این دیدار اعلام کرد: ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای خدمت به مردم است

سردار سیدهاشم غیاثی با اشاره به انتظارات امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب از سپاه پاسداران گفت: همه امکانات خود را در جهت هم افزایی با دیگر دستگاه‌ها به کار خواهیم گرفت و هر گونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان ملی استاندارد در جهت تامین امنیت و سلامت از تعهدات ماست.