تمام جزئیات نحوه شهادت ۲ بسیجی مشهدی| حال مجروحان خوب است| فردا (۲۸ آبان ۱۴۰۱) تشییع پیکر ۳ شهید در مشهدمقدس

محسن داوری فرماندار مشهدمقدس در گفتگو با شهرآرانیوز، درباره آخرین وضعیت ابراهیم غفاریان بسیجی مجروح گفت: این مدافع امنیت هوشیاری خود را به‌دست آورده و اقدامات درمانی برای وی ادامه دارد.

وی در تشریح جزئیات حمله به مدافعان امنیت مشهد گفت: بعد از تهدید کسبه توسط اغتشاشگران و امتناع آن‌ها، نیرو‌های مدافع امنیت و نیروی انتظامی اقدام به متفرق‌کردن و دستگیری تعدادی از آن‌ها کردند که متاسفانه یکی از اغتشاشگران به نیرو‌های بسیجی حمله کرد.

فرماندار مشهدمقدس ادامه داد: ۴ نفر از مصدومان بسیجی حادثه شب گذشته در بیمارستان بستری هستند و خوشبختانه حال عمومی همه آن‌ها خوب است.

داوری با بیان اینکه ستاد تشییع شهدا تصمیم گرفت تا فردا ساعت ۱۴:۳۰ مراسم تشییع شهدا از چهارراه مجد به سمت حرم رضوی برگزار شود، عنوان کرد: همزمان با تشییع دو شهید مدافع امنیت، یک شهید مرزبانی مشهدی نیز تشییع خواهد شد بنابراین در مراسم فردا تشییع ۳ شهید را خواهیم داشت.

فرماندار مشهدمقدس با بیان مطلب فوق توضیح داد: شهید رضوانی از مرزبانان فراجا در حادثه در سیستان بلوچستان مجروح و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برگزاری مراسم در دانشگاه فردوسی

داوری در ادامه گفت: همچنین مراسمی در دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد و چند دانشگاه مشهد در خواست تشییع شهدا را داشته اند که در حال برنامه ریزی هستیم.

فرماندار مشهدمقدس درباره دستگیری عوامل شهادت دو بسیجی افزود: یکی از مرتبطین با این حادثه دستگیر شده است و شناسایی و دستگیری عامل اصلی نیز در دستور کار جدی دستگاه امنیتی قرار دارد.