تحقق جهان شهر، اصلی ترین شعار دوره ششم مدیریت شهری

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در جلسه کاری همکاران مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد اظهار کرد: امروز تصور از یک شهر و هویت آن در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد؛ این موضوع با توجه به توسعه پلتفرم‌هایی که در این حوزه وجود دارد، دارای اهمیت زیادی است.

وی اضافه کرد: زمانی که در دوره ششم شورای اسلامی پس از دوماه واژه "جهان شهری"را انتخاب کردیم، به نظر می‌رسید که بستر این برندینگ و جهان شهری باید در حوزه ارتباطات شکل بگیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: پیگیری فضاسازی دیجیتالی و ارتباطات بین‌الملل نیز با فعالیت در فضای مجازی، متفاوت و پرشتاب است و هزینه کمتری نیز دارد اما بازخورد آن کم‌نظیر است.

ناصحی بابیان اینکه اکنون جنگ ترکیبی نیز بر بستر فضای مجازی شکل‌گرفته است، اظهار کرد: امروز یک خبر حتی به‌دروغ، می‌تواند به سادگی همگان را تحت تأثیر قرار دهد بدون اینکه منبع آن مورد شناسایی عمومی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع از مرکز اطلاع‌رسانی و بین‌الملل شهرداری مشهد خواستیم تا موضوع جهان شهری را در حوزه ارتباطات پیگیری و نهادینه کنند و بر همین اساس 17 پروژه برای مفهوم جهان شهری آماده کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: لذا این درخواست را داریم که این بحث با سرعت پیگیری و به نتیجه برسد.

ناصحی ضمن اشاره به اینکه سرعت تحولات در این حوزه بسیار بالا است، افزود: سرعت و خلاقیت در عرصه ارتباطات از اهمیت بسیاری برخوردار است و پیشنهاد می‌دهم فعالیت در این حوزه برون‌سپاری شده و به کارهای جاری در شهرداری گره نخورد.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد افزود:‏ در مجموع باید بدانیم هرکاری در این حوزه انجام دهیم بزرگ کردن نام امام رضا(ع) در جهان است پس‌کار را جدی و با تمام توان ادامه دهید.