سرمربی پشتیبانی نزاجا: اشتباهات داوری منجر به شکست پشتیبانی شد

گروه ورزش | شهرآرانیوز، عماد هاشمی در گفتگو با شهرآرانیوز پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل ستارگان سرخ تهران در چارچوب هفته چهارم گروه نخست لیگ دسته ۳ فوتبال کشور اظهار کرد: به تیم ستارگان سرخ بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. تیم تهرانی در روز بدشانسی پشتیبانی نزاجا و خوش‌شانسی خود به پیروزی رسید.

وی افزود: بازیکنان ستارگان سرخ از ۲ موقعیت خود نهایت استفاده را کرده و به گل رسیدند، البته داور یک پنالتی هم به سود ستارگان سرخ اعلام کرد که با مهار دروازه‌بان تیم ما همراه شد. بازیکنان در نیمه دوم بازی را به دست گرفته و با برنامه کار کردیم، اما تجربه بازیکنان ستارگان سرخ به کمک این تیم آمد.

سرمربی پشتیبانی نزاجای مشهد ادامه داد: ستارگان سرخ جزو تیم‌های خوب گروه نخست لیگ ۳ محسوب می‌شود که از بازیکنان با کیفیتی بهره می‌برد. ما در لیگ بازی می‌کنیم و از هم‌اکنون برای دیدار آتی خود آماده می‌شویم.

هاشمی یادآور شد: به گفته کارشناسان، داور از ۲ خطای پنالتی به سود پشتیبانی نزاجا چشم‌پوشی کرد و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم داور در این دیدار عملکرد ضعیفی داشت. داوری و شرایط زمین در این دیدار در حد لیگ ۳ فوتبال کشور نبود و اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

وی تصریح کرد: زمین کوچک و غیراستاندارد ستارگان سرخ نیز مزید بر علت شد تا نماینده تهران نتیجه خود را حفظ کرده و بازی را در نهایت با پیروزی به اتمام برساند. بازیکنان پشتیبانی نزاجا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. تیم حریف از روی خوش‌شانسی توانست ۲ گل به ثمر برساند، وگرنه در نیمه دوم تماشاچی بازی بودند و به خوبی از تک گل خود دفاع کردند.

هاشمی عنوان کرد: در دقیقه ۳۰ مجبور شدیم مهاجم و گلر خود را به دلیل مصدومیت تغییر دهیم. روز پیش از بازی نیز ۲ نفر از بازیکنان در جریان تمرینات در زمین مصنوعی مصدوم شدند و در دقیقه ۳۰ بازی مجبور شدیم از بازیکن ۱۹ ساله استفاده کنیم، البته که به جوانان خود اعتماد داریم، همانطور که در بازی‌های گذشته از بازیکن ۱۸ ساله استفاده کرده بودیم و بازی را به سود به پایان رساندیم.