ماجرای کشته‌شدن «امید زارع مویدی» جوان ۲۰ ساله شیرازی در اغتشاشات چیست؟+ جزئیات

به گزارش شهرآرانیوز، سید مصطفی بحرینی با بیان این مطلب از جان باختن یک جوان ۲۰ ساله در روز‌های اخیر و در جریان فراخوان‌های ضد انقلاب برای آشوب و اغتشاش در شیراز خبر داد و افزود: وی که امید زارع مؤیدی نام دارد در جریان فعالیت ضد امنیتی اغتشاشگران در حین تردد در بولوار معالی آباد و با شلیک سلاح غیر مجاز کشته شده است.

دادستان مرکز استان فارس استان همچنین به تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی ضارب یا ضاربین وی اشاره کرد و افزود: در همین خصوص تعدادی از آشوبگران در صحنه شناسایی و بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی تحت نظر بازپرس ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال انجام است.

وی گفت: متأسفانه جریانات معاند نظام با استفاده از سلاح‌های غیر مجاز قصد به خشونت کشیدن و کشته سازی در جریان اغتشاشات را دارند و تلاش می‌کنند با هدف قرار دادن افراد رهگذر و یا افراد حاضر در اغتشاشات، پروژه کشته سازی را جهت تبلیغات رسانه‌های تروریستی خود محقق کنند.

بحرینی با هشدار به خانواده‌ها برای هوشیاری در برابر حربه‌های دشمنان و جریانات ضد انقلاب گفت: توجه به هشدار‌های امنیتی مسئولان و جلوگیری از حضور جوانان در اغتشاشات می‌توانند برنامه‌های ضد امنیتی دشمنان را خنثی کنند.