ساعت و تاریخ بازی تیم‌های ملی فوتبال برزیل و سوئیس در مرحله گروهی جام جهانی قطر

به گزارش شهرآرانیوز، بازی تیم‌های ملی فوتبال برزیل و سوئیس در جام جهانی ۲۰۲۲ ، دوشنبه ۷ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ۹۷۴ برگزار می شود.

تیم ملی فوتبال برزیل در نخستین دیدار مرحله گروهی برابر صربستان با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیده بود و سوئیس هم موفق به شکست کامرون با نتیجه یک بر صفر شد.

برزیل تنها تیم دنیاست که در همه ادوار جام جهانی حضور داشته و از این حیث یک رکورد منحصر به‌ فرد را به نام خود ثبت کرده است. در طول تاریخ ۹۲ ساله جام جهانی، برزیلی‌ها ۵ قهرمانی به دست آورده، ۲ نایب قهرمانی کسب کرده و ۲ عنوان سومی و ۲ عنوان چهارمی نیز در کارنامه دارند و پرافتخارترین تیم دنیا هستند. اوج قدرت این کشور به سال‌های ۱۹۵۸ تا ۱۹۷۸ باز می‌گردد که ۳ بار در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۶ و ۱۹۷۸ قهرمان شد، ۱۹۷۴ در رده سوم ایستاد و ۱۹۷۸ به مقام چهارمی بسنده کرد.

برزیل در این دوره از جام جهانی ستاره‌های زیادی در ترکیب تیمش دارد. از آلیسون بکر و ادرسون در درون دروازه‌ تا نیمار، رافینیا و وینیسیوس در خط حمله، همگی چهره‌های درخشان تیم‌های باشگاهی خود هستند اما بدون شک همه چیز حول محور نیمار خواهد چرخید؛ بازیکنی که در اوج به سر می‌برد و با بستن بازوبند کاپیتانی به دنبال کسب افتخاری بزرگ در قاره کهن است.