بررسی ظرفیت‌های گردشگری در کرانه شمالی - کشف‌رود

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی گواهی در حاشیه دیدار با مدیر پروژه کرانه شمالی، اظهار کرد: شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد از خرداد سال جاری با تغییر ماهیت جدید فعالیت خود را آغاز کرده است و برنامه جدید ما شناسایی ظرفیت‌های بالقوه شهرداری مشهد است.

وی ضمن اشاره به موضوع ساماندهی کشف رود، افزود: باید به سمتی برویم که با قالب سرمایه‌گذاری در این ناحیه بتوان اقداماتی را انجام داد؛ در این راستا ایده پردازی‌های خوبی در حوزه گردشگری برای این ناحیه توسط مجموعه پروژه کرانه شمالی صورت گرفته است.

گواهی با بیان اینکه می‌توان کشف رود را در حوزه گردشگری سر و سامان داد، خاطرنشان کرد: با نگاه به طرح جامع پروژه کرانه شمالی – کشف رود و ایده‌پردازی‌های صورت گرفته ضرورت دارد تا این موضوع را دنبال کنیم.

همچنین فرهاد ذبیحی، مدیر پروژه کرانه شمالی نیز در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت موضوع گردشگری کشاورزی اظهار کرد: اقداماتی را برای پروژه کرانه شمالی نظیر توسعه امر کشاورزی، کاشت گل و گیاه، گلخانه و ... مد نظر قرار داده‌ایم.

وی افزود: توسعه فرهنگ نوغان داری در قالب پرورش کرم ابریشم یکی از اقدامات جالبی است که می‌توان در پهنه‌های این‌چنینی آن را پیاده سازی و اشتغال‌زایی کرد.