برپایی جشن میلاد حضرت زینب (س) در نقاط مختلف شهر مشهد|امیدواریم جشن صعود تیم ملی با جشن شب میلاد به یکدیگر پیوند بخورد

بیتا سخایی| شهرآرانیوز؛ یوسف اسماعیل‌زاده در گفتگویی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهارکرد: معاونت فرهنگی و هنری اقدامات مختلفی را در این خصوص تدارک دیده که از جمله آن‌ها می‌توان به فضاسازی شهری، اکران تصاویر شهدای سلامت و ... اشاره داشت.
وی افزود: علاوه بر این اقدامات، برنامه‌های متنوعی نیز در مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد مقدس و فرهنگسرا‌ها خواهیم داشت.
اسماعیل‌زاده با اشاره به همزمانی این برنامه‌ها با دیدار حساس بین تیم ملی ایران و آمریکا در جام جهانی، گفت: فردا عصر در ۳ نقطه سطح شهر، اعم از میدان احمدآباد، تقاطع بولوار امامت و بولوار وکیل‌آباد و میدان شهدای غواص در بولوار هاشمیه فضا‌هایی برای اجرای مراسم شب میلاد با حضور ورزشکاران، هنرمندان، اساتید هنری و ... درنظر گرفته شده است.
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: درصورت صعود تیم ملی کشورمان به دور بعدی مسابقات جام جهانی، مراسم جشن میلاد حضرت زینب (س) را به این جشن ملی پیوند خواهیم زد و برنامه‌های مختلفی نیز در این خصوص تدارک دیده شده است.
اسماعیل‌زاده گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌تواند به توزیع پرچم کشور عزیزمان ایران، نورافشانی و ... اشاره کرد؛ ضمن اینکه ۲۵ کاروان صوتی از ۲۵ مسجد محوری سطح شهر نیز برای فضاسازی پیش‌بینی شده است.