شهردار مشهد مقدس: اگر بانوان در صحنه نباشند، کشور دچار مشکل می‌شود
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، سید‌عبدالله ارجائی، شهردار مشهد، در نشست تخصصی با فعالان بسیج فعال بانوان شهرداری مشهد گفت: خانم‌ها در جامعه به دو دلیل مؤثرترند؛ نخست اینکه خودشان فعال هستند و دوم اینکه می‌توانند نیروی مرد در جامعه را، هم به کار تشویق و هم از فعالیت منع کنند.
وی با اشاره به فرمایشات امام‌(ره) دباره نقش بانوان در جامعه اظهار کرد: امام فرموده‌اند درود بر شما بانوان که با نصیحت‌های خودتان می‌خواهید ما را به راه راست وادارید و در جایی دیگر می فرمایند، در این نهضت شما زنان معلم مردان هستید. خدمت مادر در جامعه از خدمت معلم مؤثرتر است.

شهردار مشهد بیان کرد: از مجموعه بیانات امام(ره) به‌دست می‌آید که اگر قشر بانوان آماده و باانگیزه و در صحنه باشند، کشور پیشرفت می‌کند و اگر نباشند، کشور دچار مشکل می‌شود.
ارجائی با بیان اینکه همین‌طور که تاکنون نقش خود را خوب ایفا کردید، از این به بعد محکم‌تر باشید و بدانید کجا ایستاده‌اید، گفت: شهرداری نهادی خدماتی است که لبه مماس با مردم در شهرداری از نظر تنوع، گستردگی و کثرت خدمات نسبت به دستگاه‌های مشابه بیشتر است.
وی افزود: اگر بتوانید کارتان را در شهرداری به‌خوبی اجرا کنید، ظرفیت عظیم برای تولید سرمایه اجتماعی نظام درست کرده‌ایم.
شهردارمشهد گفت: مشهد شهر امام رضا(ع) است و بسیاری از زائران خارجی برداشتشان از ایران، شرایط مشهد و خدمات‌دهی در مشهد است.