ماجرای آل‌کثیر با پرسپولیس به کجا می‌رسد؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عیسی آل‌کثیر، مهاجم پرسپولیس که به دلیل پارگی رباط صلیبی، مدت زیادی را از میادین دور بود حالا به شرایط بازی برگشته و حتی اخیرا در تمرینات گروهی پرسپولیس هم شرکت کرده است. درحالیکه گفته می‌شد یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس از عملکرد آل‌کثیر رضایت دارند و قرار است قرارداد این بازیکن خوزستانی تمدید شود، اما چند روزی است که او در تمرینات سرخپوشان حاضر نمی‌شود و حتی جواب تلفن مدیران باشگاه را هم نمی‌دهد.

این بازیکن ۳۲ ساله در چند فصل گذشته گل‌های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده و محبوب هواداران شده است. او دی ماه سال گذشته و در جریان بازی مقابل شهرخودرو در مشهد، دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد. با این حال، آل‌کثیر دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و شنیده می‌شود از دو باشگاه لیگ برتری پیشنهاد خوبی دریافت کرده است.

با این حال باید دید طی روز‌های آینده و تا پیش از ادامه دیدار‌های لیگ برتر تکلیف آل‌کثیر چه می‌شود. مشخصا در صورت تمدید قرارداد عیسی آل‌کثیر، احتمال جدایی مهدی عبدی یا حامد پاکدل از پرسپولیس وجود خواهد داشت و با توجه به ترافیک خط حمله، بعید نیست که حتی هر دو بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شوند.