۱۷ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر نیشابوری، دراین خصوص افزود: روز گذشته ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید از قرارداد دولت که هزینه آن با احتساب مالیات بر ارزش‌افزوده ۶۶ درصد از سوی دولت و ۳۴ درصد از سوی شهرداری مشهد پرداخت شده است، تحویل گرفته شد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این ۱۷ دستگاه اتوبوس ۲۶ آذر و همزمان با هفته حمل‌ونقل و ترافیک به‌صورت رسمی رونمایی می‌شود اظهار کرد:، اما به دستور شهردار مشهد مقرر شد تا اتوبوس‌ها را برای خدمات‌رسانی به مردم وارد ناوگان کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: بر همین اساس با نصب تجهیزات پرداخت الکترونیک کرایه (من کارت) طی دو-سه روز آینده اتوبوس‌های جدید در ناوگان فعال خواهند شد.

نیشابوری ضمن اشاره به اینکه چندی پیش نیز ۷ دستگاه از اتوبوس‌های قرارداد با دولت تحویل و وارد ناوگان شده بود تصریح کرد: درمجموع اکنون ۱۹۸ دستگاه دیگر از این قرارداد باقی‌مانده که به‌تدریج و قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ تحویل مشهد می‌شوند.

وی به انجام بیش از ۹۰۰ سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی در روز گذشته ۱۵ آذر اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد سفر با هزار و ۷۳۰ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و میدل باس در ۱۶۶ خط انجام شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با تکذیب برخی شایعات مبنی بر فعال نبودن پایانه آزادی در روز ۱۵ آذر گفت: طبق آمار روز گذشته، ۱۴ هزار سفر از ۱۹ خط مستقر در پایانه آزادی به‌وسیله ۱۶۰ دستگاه اتوبوس انجام‌شده است.

نیشابوری همچنین با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو افزود: بر همین اساس و برای گرامیداشت این روز سرویس‌دهی به دانشجویان امروز چهارشنبه با ارائه کارت دانشجویی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.