اضافه شدن دو خدمت جدید به نرم افزار شهرمن

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی بدیع فرخد با بیان خبر اضافه شدن دو خدمت پخش جلسات آنلاین شورای اسلامی شهر مشهد و جست‌وجوی متوفیان دفن شده در آرامستان های مشهد به اپلیکیشن شهرمن اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اپلیکیشن شهرمن ارائه خدمات شهرداری مشهد در بستر تلفن همراه است.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از خدمات الکترونیک شهرداری از جمله خوداظهاری پارک حاشیه (آساپ)، بلیت مترو و اتوبوس و ... در بستر این اپلیکیشن ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در تلاش هستیم خدمات دیگری که در زمره خدمات اطلاعات رسانی است را نیز به این اپلیکیشن اضافه کنیم.

بدیع‌فرخد خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو خدمت پخش آنلاین جلسات شورای اسلامی شهر مشهد و جست‌وجوی متوفیان به اپلیکیشن شهر من اضافه شده است؛ با ارائه این خدمات شهروندان می توانند به صورت مستقیم و زنده در جریان جلسات شورای اسلامی شهر مشهد قرار گیرند و همچنین برای استفاده از مکان جستجو متوفیان نیز می توانند با وارد کردن نام و نام خانوادگی متوفی اطلاعات محل دفن را دریافت کنند که این موضوع موجب سهولت در رفت و آمد و پیدا کردن محل دفن فرد فوت شده خواهد شد.