معرفی بازی | شکارچی هیولاها «Nexomon: Extinction»

علیرضا وفایی نیا - در این بازی در نقش شکارچی ماهری خواهید بود که به سرزمینی پر از هیولاهای مختلف می‌رود و می‌خواهد آن‌ها را به دام بیندازد. بازی Nexomon: Extinction در دنیایی می‌گذرد که به دلیل وجود هیولاهای مختلف در حال منقرض شدن است.

حالا شما باید به عنوان نجات‌دهنده‌ی دنیا، به انجمن رام‌کنندگان بپیوندید و از این اتفاق جلوگیری کنید. در واقع شما آخرین امید نجات این دنیای جادویی هستید. شما در دنیای بازی می‌توانید آزادانه گردش کنید و به جاهای مختلف سر بزنید تا با شخصیت‌های بازی آشنا شوید و مأموریت‌های موجود در بازی را پیدا کنید و انجام دهید.

درجه‌ی سختی بازی حالتی پویا دارد و همیشه ثابت نیست. یعنی هرقدر شخصیت شما قدرتمندتر شود، دشمنان و هیولاها هم به همان اندازه قوی‌تر می‌شوند تا روند بازی نه خیلی سخت و نه خیلی آسان پیش برود.

جز مأموریت اصلی، در دنیای بازی، مأموریت‌های جانبی مختلفی هم برای انجام دادن وجود دارند که با انجام آن‌ها جایزه‌ها و امتیازهای مختلفی به دست می‌آورید. بازی تنوع فراوانی در دشمن‌ها و هیولاها دارد و سازندگان ۳۸۱ موجود مختلف را در این سرزمین قرار داده‌اند.

اگر بخواهید تنها مأموریت اصلی را انجام دهید و فقط به سراغ دشمنان اصلی بروید، تمام کردن بازی حدود ۲۵ساعت زمان خواهد برد، اما اگر می‌خواهید تمام سرزمین بازی را زیر پا بگذارید و مأموریت‌های جانبی را هم انجام دهید، بیش از ۶۰ساعت در دنیای هیولاها ماجراجویی در پیش خواهید داشت.