رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد:
علاقه‌مندی همه مردم به سردار قاسم سلیمانی به خاطر منش ویژه این شهید بزرگوار بود

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین ودیعی با قدردانی حضور حماسی مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی به خصوص شهر مشهد در آئین وداع با سردارسپهبد شهید قاسم سلیمانی و یاران مظلومش اظهارکرد: شاهد بودیم که میلیون‌ها نفر از مردم شریف مشهد برای بدرقه پیکر پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به خیابان آمدند و این جریان و این حرکت مختص شهر مشهد نبوده و در بسیاری از شهر‌های ایران اتفاق افتاده است.
وی با تاکید بر این که این جریان ادامه داد خواهد بود، اضافه کرد: جمعیت عظیمی که در خیابان‌های مشهد کمتر دیده ام و این حجم سیل آسای جمعیت، نشانگر این است که مردم تفاوت خدمتگذار و خائن را می‌دانند و قدردان خادمان خود هستند.
عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: مردم می‌دانند سردار از دسته افرادی بود که هیچ گاه درگیر مسایل سیاسی و مادی جامعه و از همه مهمتر درگیر تندروی نشد؛ ایشان در دفاع مقدس و بعد از آن با اخلاص تمام از همه زندگی خود گذشت و در زمینه نظامی به مردم کشورمان خدمت نکرد.
وی با بیان این که ایشان هیچ گاه وارد عرصه‌های اقتصادی نشد و در تمامی موضوعات طرف مردم ایستاد، افزود: این شهید بزرگوار به تفکیک جامعه نپرداخت و همین باعث شد جایگاه رفیعی قلب‌های ایرانیان را به خود اختصاص بدهد.
ودیعی بیان کرد: او به معنای واقعی کلمه سرباز وطن بود و در وصیت خود توصیه کرد که سنگ قبری ساده داشته باشد؛ این شد که مردم ایران با هر عقیده و اندیشه‌ای و با هر و تفکری از شهادت او ناراحت شدند و برای خداحافظی با پیکر ایشان در این سرما و سختی حاصل از فشار جمعیت با عشق و علاقه آمدند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از رفتار و منش ایشان درس بگیریم و با تاسی از این شهید بزرگ، در راه مردم از هیچ خدمتی فرو گذار نباشیم.