۶۱ هزار قطعه زمین در طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی مورد استفاده قرار گرفت

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه و در مراسم واگذاری بیش از هزار قطعه زمین روستایی استان و به نمایندگی در روستای براکوه رشتخوار افزود: در ادامه نهضت ملی مسکن و در بخش روستایی و شهری با توجه به برنامه ریزی شکل گرفته مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با سود اندک و با پیگیری بنیاد مسکن در اختیار متقاضیان روستایی برای ساخت مسکن تعلق خواهد گرفت و امیدواریم اهداف کمی تعیین شده در زمان مناسب به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن در سراسر استان با جدیت تمام در حال پیگیری است و مسئولان در این خصوص موظف به همکاری همه جانبه هستند تا به سرعت موضوع مسکن به عنوان یکی از وعده‌های دولت سیزدهم پیگیری و حل شود.

استاندار خراسان رضوی خطاب به جوانان روستایی بیان کرد: سعی ما بر این است تا جوانان در محل روستا‌های خود صاحب مسکن و اشتغال شوند و کمک خواهیم کرد با فراهم شدن شرایط این اتفاق مبارک منجر به امید بیشتر روستاییان شود.

او گفت: همه ما نسبت به سرنوشت یکدیگر دارای مسئولیت هستیم و نباید نسبت به هم بی تفاوت باشیم.

نظری افزود: درک شرایط در ارتباط با کشور و نظام اسلامی یک الزام است و ما راه شهدا را با اراده و توان و کمک‌های مردمی ادامه خواهیم داد و مسئولان زمینه‌ساز هستند تا مردم خود بتوانند مشکلات را برطرف کنند.

او اظهار کرد: لازمه انجام کار‌ها همدلی و همراهی و حضور مردم در صحنه است و این مسیر تا رسیدن به شهادت ادامه خواهد داشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: گاهی حس می‌شود مشکلات بسیار است و باعث می‌شود تا نعمات الهی را فراموش کنیم و حال آنکه در گذشته شاهد بودیم که این منطقه دچار ناامنی شده بود؛ اکنون نیز لازم است سایر مشکلات پیش آمده نیز با همدلی حل شود و این به برکت نظام اسلامی رخ خواهد داد.

وی افزود: دنیا خالی از مشکلات نخواهد بود و باید برای حل آن تلاش کرد و این تلاش اگر با نگاه الهی باشد، ارزشمند است.