مدیران شهرداری مشهد پاسخگو می‌شوند

به گزارش شهرآرانیوز، سید ناصر نعمتی، با بیان این خبر اظهار کرد: نشست خبری معاونان شهرداری مشهد، شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها روزهای یکشنبه هر هفته در سالن شهدای شهرداری مشهد با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها برگزار می‌شود تا علاوه بر پاسخگویی، تبیین فعالیت‌ها و عملکرد به ابهامات و شبهات موجود در زمینه‌های مرتبط پاسخ داده شود.

وی افزود: امیدواریم با نقدهای دلسوزانه و سازنده اصحاب رسانه و مشارکت فعالانه خبرنگاران بتوانیم اثرگذاری این جلسات را به کمال خود نزدیک کنیم.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین در روزهای دوشنبه هر هفته، ملاقات مردمی همه مدیران شهرداری در معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق با هدف ارتباط مستقیم با مردم برگزار و به‌صورت مداوم توسط اداره هماهنگی روابط عمومی‌ها، معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق نظارت می‌شود. برای کارا‌شدن آن‌ها نیز نیازمند هم‌فکری با اصحاب رسانه هستیم، زیرا برخی موضوعات نیازمند هماهنگی، رویکرد و پیگیری‌های فرادستی است.

نعمتی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با این برنامه دوشنبه‌های پاسخگویی در اداره ارتباطات مردمی 137 اجرا می‌شود و مدیران شهرداری مشهد به‌صورت تلفنی پاسخگوی مردم هستند.

وی اضافه کرد: اکنون نیز سه‌شنبه‌های «بی‌واسطه با مردم» در مساجد شهر به‌ویژه حاشیه شهر با محوریت شهردار منطقه، معاونان شهردار و مدیران شهری مرتبط با موضوعات هر محله برگزار می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد تصریح کرد: از اصحاب رسانه، دغدغه‌مندان مسائل مدیریت شهری و فعالان اجتماعی دعوت می‌کنم ضمن مشارکت در این فرایندها، پیشنهادهایشان را با این مرکز در میان بگذارند تا با تقویت روندهای پاسخگویی، اثربخشی آن‌ها افزایش یابد.