افزایش حدود ۲۰ درصدی اعتبارات عمرانی فرهنگی مناطق

به گزارش شهرآرانیوز، حسین باغ‌گلی در ضمن اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاونان فرهنگی مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد به منظور تدوین آلبوم بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این جلسه، مناطق هرکدام به تشریح پیشنهادات خود پرداختند و این موارد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی گفت: رویکرد حوزه عمرانی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد برای سال آینده در برخی زمینه‌ها، رویکرد جدیدی است؛ به عنوان مثال از مناطق خواسته شده تا نسبت به احداث زیرساخت‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... به منظور ارتقاء سرانه‌ها اقدام کنند.

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: پیشتر نمازخانه‎‌های پارک‌ها ذیل خدمات شهری تعریف شده، اما در رویکرد جدید تعمیر و تجهیز این فضا‌ها و همچنین احداث مساجد در پارک‌هایی که امکان احداث دارند، به عهده سازمان فرهنگی واگذار شده است.

باغگلی با بیان اینکه یکی از موارد تاکید شده در این جلسه، نصب برج پرچم در میادین اصلی شهر همچون میدان امام‌حسین (ع) و میدان جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در ردیف اعتباری‌های پیش‌بینی شده، بودجه عمرانی مناطق نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.