روابط عمومی، حلقه اتصال مسئولان با مردم

به گزارش شهرآرانیوز، سید حسین علومی مقدم در نشست هم اندیشی مدیران ادوار زوابط عمومی و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: به عنوان کسی که لحظه به لحظه  روابط عمومی را درک کرده و نیروی روابط عمومی بوده، ظرفیت آن را می‌شناسم و میدانم که دوستان در روابط عمومی زحمت زیادی می‌کشند و عملا پیشانی هر سازمان روابط عمومی است و این قضیه در شورا مثتثنی نیست.

وی افزود: روابط عمومی همیشه مظلوم واقع شده است و اگر روابط عمومی در سازمان نباشد، سازمان نمی‌تواند کارها، اقدامات و برنامه های خود را نشان دهد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: در شورای ششم دو کمیسیون جدید تحت عنوان کمیسیون ورزش و جوانان و کمیسیون بانوان ایجاد شد که بازوهای پر توان کمسیون فرهنگی هستند.
علوی‌مقدم بیان کرد: در حوزه ورزش به صورت تخصصی به برنامه‌ها پرداخته ایم و اتفاقات خوبی رخ داده است همچنین در کمیسیون بانوان اقدامات خوبی انجام شده که امید داریم بتوانیم در این چند وقت باقی مانده به برنامه و اقدامات جامع‌تری عمل بپوشانیم و اگر روابط عمومی نباشند بسیاری از موضوعات و معضلات دیده نمیشود.
وی اضافه کرد: روابط عمومی شورا نقش موثری در کارها دارد و حلقه اتصال مسئولان با مردم هستند.

به تصویر کشیدن  خدمات شورای شهر نشان دهنده توانمندی انقلاب در اداره جامعه است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اعضا شورا در این دوره به صورت شبانه روز کار می‌کنند و به تصویر کشیدن این خدمات  نشان دهنده توانمندی انقلاب و جمهوری اسلامی در اداره جامعه است و اگر این مسائل را منتقل نکنیم حس امید منتقل نمی‌شود و در نتیجه مردم ناراضی می‌مانند.

مهدی ناصحی در نشست هم‌اندیشی مدیران ادوار روابط عمومی و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری شوراها  وظیفه راهبری موضوعات مرتبط با ارتباطات میان شورا و سایر دستگاه ها و مردم برعهده روابط عمومی بوده است.

وی افزود: روابط عمومی ها وظیفه خطیری بر عهده دارند؛ امروز اگر نگاه مثبتی و منفی به عملکرد برخی مسئولان وجود دارد، حاصل عمل روابط عمومی ها است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: درحال حاضر با توجه به تغییر پلتفرم اطلاع رسانی در مسائل و موضوعاتی با مشکل مواجه هستیم که امید داریم با این همفکری و هم اندیشی ها مشکلات  برطرف شود.

ناصحی بیان کرد: برگزاری چنین  نشست‌هایی  کمک موثری در شناخت وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب دارد و انتظار داریم بتوانیم با نگاه واقع بینانه به وضعیت فعلی، شورا اسلامی شهر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف مسیر روابط عمومی را اصلاح کنیم.

وی اضافه کرد: اعضا شورا در این دوره به صورت شبانه روز کار می‌کنند و به تصویر کشیدن این خدمات   نشان دهنده توانمندی انقلاب و جمهوری اسلامی در اداره جامعه است و اگر این مسائل را منتقل نکنیم حس امید منتقل نمی‌شود و در نتیجه مردم ناراضی می‌مانند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در سال اول شورا اقدامات و عملکردهای درخشانی رخ داد  اما مردم ما را با سال چهارم و پنجم شورا مقایسه می‌کنند در حالیکه شوراها در سال اول درگیر بدهی های دوره قبل هستند اما ما اقدامات اثر بخش زیادی داشتیم و انتظار داریم به درستی به مردم منتقل شود. هر چند نقاط ضعفی وجود داشته که روابط عمومی باید آن را به ما منتقل کند.