محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدای گمنام در مشهد اعلام شد
مهدی بی باک

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی اکبر غلامی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی استان، پلیس راهور خراسان رضوی طرح ترافیکی ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تشییع پیکر شهدای گمنام در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: براین اساس ورود خودرو‌های سواری به رینگ میدان شهدا در ضلع شمال از خیابان عبادی تقاطع عبادی و خواجه ربیع و کنارگذر ورود به میدان شهدا و ضلع جنوب خیابان خمینی (ره) از کنارگذر مقابل آموزش و پرورش و ضلع غرب از میدان توحید در صورت لزوم و ضلع شرق از تقاطع شهدا اجرا خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: اجرای طرح ترافیکی محدوده حرم مطهر شامل استقرار تیم‌های پلیس در میدان شهدای گوهرشاد و خیابان نواب و میدان بسیج و تقاطع دانش و خیابان شهید اندرزگو و خیابان آیت الله بهجت و خیابان طبرسی تقاطع شهید گمنام است.

به گفته وی، هرگونه محدودیت و جلوگیری از تردد خودرو‌ها بنا به وضعیت موجود خواهد بود و تا زمانی که تردد وسایل نقلیه مقدور باشد پلیس اقدام به روانسازی ترافیک خواهد کرد.

سرهنگ غلامی خاطرنشان کرد: همچنین برای خیابان شیرازی محدودیت توقف در رینگ میدان شهدا و طول خیابان شیرازی تا حرم مطهر در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین استقرار تیم‌های پلیس راهور مشهد در معابر بزرگراهی هم باتوجه به حضور زائرین و مجاورین مورد توجه ویژه قرارگرفته و پلیس بزرگراه با استقرارتیم‌ها نسبت به کنترل ترافیک تا پایان مراسم در خدمت مردم خواهد بود.

وی همچنین از کلیه زائرین و مجاورین خواست تا در این مدت که زائران صورت پیاده به سمت حرم رضوی حرکت خواهند کرد، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی مانند همیشه یار پلیس باشند.