مدارس اراک هم در روز یکشنبه (۱۱ دی ماه ۱۴۰۱) تعطیل شد

به گزارش شهرآرانیوز، این روزها که آلودگی شدید و قرارگرفتن وضعیت آلودگی هوای اراک برای همه گروه‌ها ناسالم اعلام می‌شود و به دنبال تشدید آلودگی هوا، مدارس مقطع ابتدایی شهر اراک تعطیل و غیرحضوری شدند.

"اسماعیل جیریایی" رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آخرین تصمیمات درباره فعالیت مدارس در استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، با توجه به تداوم آلودگی هواو روند افزایشی آن و پیش بینی سکون هوا مدارس، همه مدارس شهر اراک در دو نوبت صبح و عصر فردا یکشنبه ۱۱ دی‌ماه غیر حضوری خواهد بود و امتحانات بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی است.

وی افزود: با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مدارس اراک فردا یکشنبه یازدهم دی ماه در دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می شود، همچنین با تصمیم این کمیته دانش آموزانی که بر اساس برنامه باید در جلسه امتحان شرکت کنند،  جزو این گروه نیستند و باید طبق برنامه در ساعت مقرر در جلسه امتحان حاضر شوند.

جیریایی بیان کرد: البته باتوجه به تصمیمات انجام شده توسط کارگروه اضطرار آلودگی هوا در اراک، امتحانات دوره متوسطه و سایر امتحانات طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم