برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی به میزبانی مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با حضورسید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی و علی‌اکبر هاشمی جواهری مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

مرتضی قربانی در خصوص اعتبارات این فدراسیون اظهار کرد: از سال گذشته وضعیت مالی مطلوبی نداشتیم به طوری که تا پایان سال ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون به فدراسیون اختصاص یافت. از زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم، طبق تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت ورزش و جوانان منعقد شد، بودجه امسال قریب به ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ پیش‌بینی شده است که بخشی از آن دریافت شده و مابقی آن دردستور کار است.

وی افزود: کمک‌های مالی فدراسیون به هیات‌ها در مقایسه با سال‌های گذشته متفاوت است، ما سه تا ۱۰ میلیون و حدود ۹۰۰ میلیون به هیات‌ها اعتبار اختصاص دادیم.

قربانی ادامه داد: امروز در این مجمع عمومی اقدامات و اعتبارات و حساب‌های مالی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بررسی و تصویب می‌شود. روزی که عهده‌دار فدراسیون شدم،۱۱ رشته تپانچه و تفنگ تعدیل شده بود مسابقه و اعزامی نیز وجود نداشت و در شرایطی که برخی رشته‌ها فعالیت نداشتند، توانستیم تیم ملی را ارتقا دهیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان از استعدادیابی توسط فدراسیون خبر داد و گفت: توانستیم تیم ملی خود را به ۷ کشور برزیل، قزاقستان مصر قونیه و. اعزام کنیم در حالی که مشکلات سلاح و مالی وجود داشت، اما توانستیم ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۶ مدال برنز کسب کنیم. امید است در تورنمت فرانسه مدال‌های رنگی بر گردن ورزشکارانمان ببینیم.

وی خواستار اهتمام بیشتر مجلس شورای اسلامی و دولت نسبت به ورزش اسلامی تیراندازی شد و بیان کرد: ما در سطح پنجم ورزش کشور بوده و در پی ارتقا و همگانی شدن این ورزش هستیم.

قربانی در خصوص برنامه ۱۴۰۲ فدراسیون تیراندازی اعلام کرد: جدول مسابقات بین‌المللی را تا قبل از المپیک اعلام خواهیم کرد و با توجه به توانایی مالی ورزشکاران را اعزام خواهیم کرد.