دستور ویژه رئیس‌جمهور برای ساماندهی کارکنان حوزه بهداشت و درمان| بررسی ساماندهی کارکنان دولت در صحن مجلس به‌زودی

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی عیسی‌زاده ضمن اعلام خبر دستور ویژه رییس جمهور برای ساماندهی کارکنان حوزه بهداشت و درمان که در ایام کرونا و غیر از آن فعالیت داشته‌اند در تشریح جزییات آن، گفت: در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع طرح ساماندهی کارکنان دولت را خدمت آقای رییس جمهور مطرح کردم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس، تصریح کرد: آقای رییس جمهور در پایان این نشست فرمودند که در ساماندهی کارکنان دولت، همه نیرو‌های قراردادی علی الخصوص پرستاران طرحی که در زمان شیوع ویروس کرونا در تمام سطوح اعم از حوزه پرستاری، خدماتی و آزمایشگاهی فعالیت داشتند، لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با یادآوری اینکه در پایان این نشست رییس کل سازمان نظام پرستاری نیز بر ضرورت ساماندهی پرستاران و نیرو‌های طرحی تاکید کرده است، خاطرنشان کرد: آقای رییس جمهور فرمودند که سریعا نشستی برگزار شود و چنانچه امکانپذیر باشد استخدام این نیرو‌ها در مجلس تصویب شود و اگر امکانپذیر نبود در نشست آتی ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی و تصویب شود تا ساماندهی نیرو‌های طرحی و قراردادی در حوزه بهداشت و درمان تعیین تکلیف شود.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نیز اعلام کرد به زودی طرح ساماندهی کارکنان دولت در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.