هیئت‌رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان‌رضوی مشخص شد+ اسامی

به گزارش شهرآرانیوز، محمدصالح جوکار در توضیح نشست امروز صبح (دوشنبه ۱۲ دی ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در جلسه امروز بررسی شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، افزود: اصلاح و افزایش تعداد نمایندگان چند استان مانند خوزستان و چهارمحال و بختیاری در کمیسیون قطعی شده است و در جلسه امروز وضعیت استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان، گلستان و تهران نیز توسط اعضای کمیسیون بررسی شد.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به مباحث مختلف و متعدد مرتبط با حوزه انتخابیه شهر تهران، مقرر شد روز شنبه جلسه‌ای دیگری با این موضوع تشکیل دهیم.

جوکار در ادامه یادآور شد: در ادامه نشست انتخابات هیئت رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری خراسان رضوی نیز انجام شد و بر این اساس، احسان ارکانی به عنوان رئیس هیئت تحقیق و تفحص، علی اصغر عنابستانی و حسین امامی راد به عنوان نواب اول و دوم هیئت تحقیق و تفحص و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان دبیر این هیئت انتخاب شدند.