بهادری‌جهرمی: دولت برنامه‌ای برای تغییر وزیر اقتصاد ندارد‌+ فیلم

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: در مورد وزیر اقتصاد هیچگونه بحثی برای جابجایی مطرح نیست و هیچ برنامه‌ای در این زمینه وجود ندارد.

{$sepehr_media_648895_400_300}

سخنگوی دولت در ادامه درباره مصوبات امروز هیئت وزیران اظهار داشت: برای توسعه ناوگان امداد و نجات هلال احمر، هیات دولت تصویب کرد هزار شاسی ماشین آلات بدون پرداخت حقوق گمرکی وارد شود و از آنجا که امکان تولید دستگاه‌های مورد نیاز و آمبولانس در کشور وجود دارد، مقرر شد واردات آن به شکل خودروی کامل نباشد بلکه در داخل کشور مونتاژ و تجهیز شود. همچنین با درخواست وزارت راه و شهرسازی و در راستای سرعت‌بخشی به طرح ملی مسکن، با تصویب اساس‌نامه شهر جدید مهرگان در قزوین موافقت شد.

بهادری‌جهرمی ادامه داد: با توجه به خسارات ناشی از برف و یخبندان در زمستان سال گذشته و اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با آفات، هیات وزیرات منابعی را برای این حوزه‌ها اختصاص داد تا از طریق سازمان برنامه و بودجه در اختیار وزارت جهادکشاورزی قرار گیرد.

{$sepehr_media_648894_400_300}

سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با لایحه یادداشت تعهدات جمهوری اسلامی ایران در راستای کسب جایگاه دولت عضو در سازمان همکاری شانگ‌های خبر داد و افزود: این لایحه با قید دو فوریت به آخرین مرحله از فرآیند عضویت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.