مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی در خراسان رضوی اعلام شد +جدول تعهدات درمان
طنین همتی

به گزارش شهرآرانیوز، قربانعلی رمضانی، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی مشهد، با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای بیمه تکمیلی بازنشستگان از ابتدای آذرماه تا ۳۰بهمن امسال ادامه دارد، گفت: از ابتدای آذرماه تا ۳۰بهمن‌ماه برای کسانی که می‌خواهند بیمه تکمیلی ثبت‌نام کنند، مهلت وجود دارد. همچنین، این سه ماه برای کسانی که بیمه تکمیلی نمی‌خواهند، مهلت دارد.

وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی تأمین اجتماعی هرسال از ابتدای آذرماه شروع می‌شود و تا ۳۰آبان سال بعد به‌مدت یک‌سال ادامه دارد، افزود: بیمه تکمیلی تأمین اجتماعی امسال تغییراتی داشته است. بر همین اساس، ۵۰درصد آن را سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کرده است و اینکه سقف‌های خدماتی افزایش پیدا کرده است. به این معنی که سقف بیماری‌های تخصصی که سال گذشته ۴۵میلیون تومان بود، از آذرماه امسال ۷۵میلیون تومان شده است.

وی افزود: همچنین در بخش بیماری‌های خاص برای بازنشستگان امسال برنامه‌ای در نظر گرفته شده که مبلغ ۲۵میلیون تومان از سایر بیماری‌ها به این خانواده‌ها بیشتر پرداخت می‌شود. در بیمه تکمیلی بابت درمان و ویزیت دکتر، دارو و درمان قراردادی نداریم، اما برای بیماران خاص پرداختی برای داروی آن‌ها تا سقف ۲۵میلیون است.

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در خراسان رضوی +جدول

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در خراسان رضوی +جدول