صمدی: داوری در مشهد همیشه به ضرر نیان بوده است | استفاده از ویدئوچک به سود ما تمام شد

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حامدی صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص پیروزی تیمش مقابل هورسان رامسر بیان کرد: خدارشکر توانستیم دومین دیدار دور برگشت را نیز با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. هورسان رامسر جزو تیم‌های باکیفیت لیگ برتر محسوب می‌شود و این را با نتایج و جایگاهش در جدول مشخص کرده و اولین شکست لنیات هراز آمل را این تیم رقم زده بود.

وی ادامه داد: هورسان تیمی است که والیبال باکیفیتی ارائه می‌دهد و نتیجه گرفتن مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. باید مقابل این تیم‌ها والیبال خوبی بازی کنیم و با تجربه عمل کنیم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد اظهار کرد: خداراشاکرم ۲ شکستی که در دور رفت متحمل شده بودیم را جبران کردیم. در آن موقع مشکلات خاص خود را داشتیم که مقابل پاس و هورسان شکست خوردیم. در حال حاضر تیم از همدلی و هماهنگی خوبی برخوردار است.

صمدی گفت: یک بازیکن کمکی همانند رحمان داوودی به نیان اضافه شده که نقش به سزایی در ۲ برد اخیر نیان داشته است. این‌ها مواردی است که دست به دست یکدیگر داده تا در ۲ دیدار عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی یادآور شد: همچنین از حضور هواداران مشهدی تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. ساعت ۳ بعدازظهر در سالن حضور پیدا می‌کنند و تیم را تشویق می‌کنند. می‌دانیم که بازی در ساعت مناسبی برگزار نمی‌شود، اما بازی‌ها مطابق برنامه فدراسیون والیبال انجام می‌شود. حمایت هواداران باعث دلگرمی کادرفنی و بازیکنان می‌شود. امیدوارم در دیدار‌های آتی روند صعودی خود را ادامه دهیم تا باعث شادی هواداران مشهدی شویم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد افزود: برای بازیکنان تیم خودم و سایر بازیکنان لیگ آرزوی سلامتی دارم تا در برنامه فشرده فدراسیون، لیگ را با سلامت کامل به اتمام برسانند.

صمدی در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: در این دیدار همه دیدند که داوری در مشهد به ضرر نیان است. استفاده از ویدئوچک در این دیدار بیشتر به سود نیان تمام شد تا هورسان رامسر. نیان در مشهد بیشتر از حریفان از داوری لطمه می‌خورد. از تیم رامسر تشکر می‌کنم که هزینه استفاده از ویدئوچک را پرداخت کردند و باعث شدند تا حرف و حدیثی در خصوص داوری نباشد.

وی در خصوص عدم استفاده نیان از ویدئوچک برای دیدار‌های حساس و خانگی‌اش اضافه کرد: برای استفاده از ویدئوچک باید درخواست استفاده از آن را به باشگاه بدهیم. تا کنون کار‌های مهم‌تری داشته‌ایم، البته که استفاده از ویدئوچک نیز ضروری است، اما باید درخواست آن را بدهیم و باشگاه قطعا با این درخواست موافقت خواهد کرد. قطعا در مراحل بالاتر به خصوص در پلی‌آف درخواست استفاده از ویدئوچک را خواهیم داد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در خصوص استفاده از محمد موسوی افزود: حضور موسوی در میدان سوای مباحث فنی روحیه و شخصیت مضاعفی به سایر بازیکنان می‌دهد. موسوی قابل قیاس با هیچ بازیکنی نیست. حضورش در تیم برای ما ارزشمند است. مدتی به دلیل مصدومیت او را در اختیار نداشتیم، اما پس از پایان دوران نقاهتش در این دیدار از او استفاده کردیم که در برد نیان نیاز بسیار تاثیرگذار بود.