رفع دو مورد آبگرفتگی در نقاط مختلف مشهد در پی بارش های عصر امروز

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی با اعلام این خبر افزود: در پی بارش ها از عصر امروز تاکنون تنها در ۲ نقطه رسالت ۸۲ انتهای مهر مادر و حدفاصل پورسینای ۹ تا ۱۳ ، شاهد آبگرفتگی بوده ایم که با تلاش نیروهای خدمات شهری مشکل در اسرع وقت برطرف شد.

وی گفت: پیرو اطلاعیه سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط خاص وضعیت جوی، از روز گذشته مجموعه خدمات شهری شهرداری مشهد و سازمان‌های بحران مدار به حالت آماده باش درآمدند.

معاون شهردار مشهد افزود: درهمین راستا و با توجه به پیش بینی وضعیت بارش برف، بیش از ۸۸ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین نمک پاشی، ۳ دستگاه خودروی محلول پاشی، ۱۷۰ دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین برف روبی، ۴۱ دستگاه گریدر و ۴۱ دستگاه لودر و مینی لودر برای بارگیری نمک در سطح شهر به صورت آماده باش حضور دارند.

یعقوبی ادامه داد: بیش از ۱۵۰۰ نفر نیروی کارگری فضای سبز به همراه تجهیزات و امکانات کامل شامل بیش از ۳۰۰ دستگاه انواع اره، ۱۲۵ دستگاه وانت نیسان و بیش از ۳۰۰۰ عدد پارو و چوب برف تکانی درختان نیز در سطح مناطق به صورت آماده باش حضور دارند که برف روبی معابر پارک های خطی و برف تکانی موردی درختان سوزنی برگ جوان را برعهده دارند.

وی افزود: با توجه به حجم بارش های امشب و به منظور خدمات رسانی مطلوب به همه مناطق شهری، کلیه ۴۶ ایستگاه آتش نشانی با پتانسیل ۴۵۰ نفر نیرو نیز به حالت آماده باش در آمده اند و تعداد ۸ عدد پمپ خود مکش در ایستگاهها و سطح شهر مستقر شده است.

لازم به ذکر است؛ کلیه عوامل خدمات شهری،فضای سبز، نیروهای کارگری و امکانات از روز گذشته درحالت آماده باش کامل قراردارند.