آخرین جزئیات از تصادف مرگبار بلوار امامیه مشهد و حادثه برای ۲ دانش آموز
علی صمدی جوان

سرهنگ علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز گفت: عامل این تصادف یک خودرو‌‌ سمند بوده است که در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر امروز در محور شمال به جنوب نبش امامیه ۵۵ اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: خودرو‌ سمند با ۲ دانش آموز پسر که در حال عبور از خیابان بودند، برخورد کرد و با انحراف از مسیر در لاین مخالف نیز با خودرو‌ پراید پارک‌شده در حاشیه خیابان برخورد کرده بود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از دانش آموزان در دم جان باخت و دانش آموز دیگر نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ رحیمی افزود: راننده و سرنشینان جوان سمند نیز از محل متواری شدند که یکی از آن‌ها توسط مردم به دام افتاد و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

او ادامه داد که ماشین به‌سرعت درحال حرکت بوده که پس از برخورد به آیلند به یک پراید برخورد می‌کند و پس از انحراف با دانش آموزان برخورد می‌کند.

سرهنگ رحیمی افزود: سرنشینان این خودرو‌ سمند ۴ نفر بودند که سه تن آن‌ها فرار کرده‌اند و یک نفر بازداشت شده است.

این مقام راهنمایی و رانندگی استان ادامه داد که علت حادثه در ایستگاه شماره ۱۲ راهبر مشهد در حال بررسی است. این درحالی است که در محل تصادف سرعت‌گیر و پل عابر پیاده وجود دارد.

در همین حال، سرهنگ عابدینی رئیس پلیس راهور، به خبرنگار شهرآرانیوز خاطرنشان کرد که همکاران ما در ایستگاه مذکور مشغول بررسی زوایا و علت اصلی این تصادف هستند و با بررسی دوربین‌های محل حادثه برای شناسایی و بازداشت سرنشینان سمند اقدام خواهند کرد.

محمد‌زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، نیز گفت: دو دانش آموز حادثه دیده مشهدی در سانحه تصادف امروز، برادر بوده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: فوت ۲ دانش آموز مشهدی در سانحه تصادف بلوار امامیه + عکس